نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3234
-
الف
+

«اسدالله انصاری یکتا» به سریال «جلال» پیوست

«اسدالله انصاری یکتا» بازیگر سریال «ستایش» در فصل دوم سریال «جلال» ایفای نقش می کند.

به گزارش آی فیلم 2، «اسدالله انصاری یکتا» بازیگر سریال «ستایش3» به فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی«حسن نجفی» پیوست.

«علیرضا جلالی» تهیه کننده فصل دو سریال «جلال»خبر داد: این روزها گروه تولید در شهرک سینمایی «غزالی» مصروف فلمبرداری هستند.

وی ادامه داد: در این سکانس ها اغلب بازیگران اصلی کار حضور دارند و تا هفته آینده در همین لوکیشن خواهیم بود.

این تهیه کننده همچنین با بیان لوکیشن بعدی سریال نیز بیان داشت:  بعد از پایان تصویربرداری در شهرک غزالی به تبریز خواهیم رفت و تا پایان سریال دیگر تغییر لوکیشن نخواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به حضور بازیگر جدید در سریال جلال نیز افزود: یکی از بازیگرانی که به تازگی به سریال ما اضافه شده است اسدالله یکتا است. به هرحال بازیگران قدیمی و پیشکسوت سرمایه اصلی هنر کشور هستند و حضورشان برای ما سراسر تجربه است.

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، همایون ارشادی، مهران رجبی، اسدالله یکتا و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

به گزارش خبرگزاری موج،قصه فصل دوم این سریال از سال ۱۳۳۸ آغاز شده و تا بعد از انقلاب و جنگ میان ایران و عراق ادامه دارد.

اسدالله انصاری یکتا زاده ۲۳ عقرب (آذر) ۱۳۲۶ در  تهران بازیگر ایرانی است. او که در سینمای ایران به عنوان بازیگر کوتاه قامت مطرح است در بیش از ۹۳ فلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

وی در سریال های «آخر خط»، «ستایش۳»،  شرایط خاص»، « او مثبت»، «فوتبالیست‌ها»، «هزاران چشم»، «داستان یک زندگی»، «آپارتمان»و «چاق و لاغر» به ایفای نقش پرداخته است.

«اسدالله یکتا» هم چنین در فلم های سینمایی «نارگیل»، «سامورایی در برلین»، «زندانی‌ها»، «دارکوب»، «نهنگ عنبر ۲ »، «رسوایی»، «ورود زنده‌ها ممنوع»، «چند می‌گیری گریه کنی»، «عشق شیشه‌ای»، «دو همسفر»، «شنگول و منگول»، «هامون»و «هفت دلاور» بازی کرده است.
 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر